گروه کوهنوردی دوستداران طبیعت بردسکن

دوستی با طبیعت = شادابی و سلامت

کوهنوردی در کوههای اطراف اردوگاه نوبهار

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز

برنامه کوهنوردی این هفته گروه دوستداران طبیعت بردسکن ، کوهنوردی در کوههای اطراف اردوگاه نوبهار ( آموزش و پرورش ) بود که در فاصله 15 کیلومتری شمال بردسکن قرار دارد . صبح جمعه مورخ 27 فروردین ماه 1395 سومین برنامه کوهنوردی گروه رو به یاری خداوند متعال در سال 95 برگزار کردیم که خلاصه ای از این برنامه را در ادامه می خوانیم ...


عکسهای بیشتر در ادامه مطلب قرار دارد ...

سد دهان قلعه

با عرض سلام و خداقوّت خدمت دوستان عزیز 

برنامه این هفته گروه کوهنوردی دوستداران طبیعت بردسکن ، طبیعت گردی در اطراف سد دهان قلعه 


دومین برنامه دوستداران طبیعت بردسکن در سال 95 ، به پیاده روی و طبیعت گردی در اطراف سد دهان قلعه اختصاص یافت . 

صبح جمعه ساعت 6 صبح و با تعداد 15 نفر و یک دستگاه مینی بوس به طرف روستای دهان قلعه در 35 کیلومتری غرب شهرستان بردسکن حرکت کردیم . روستای دهان قلعه در بین شهر انابد و روستای درونه قرار دارد . 

به دلیل خشکسالی های اخیر و نبود بارندگی در منطقه بردسکن ، به سد دهان قلعه هم اثر گذاشته بود و عمق آب در داخل سد دهان قلعه بسیار پایین و در واقع آب در این سد فرو نشسته است . ضمن آنکه با فرا رسیدن فصل بهار ، پرندگان مختلف و زیبایی به سد دهان قلعه کوچ کرده بودند که دیدن این پرندگان بر روی آب بسیار لذت بخش است . 

بچه های گروه توانستند مسیر سد تا روستای دهان قلعه و از آنجا تا روستای چشمه حاج سلیمان را پیاده روی کنند و از مسیر پشت سد ، به قسمت جلوی سد دهان قلعه آمدند و ضمن اطراق و استراحت ، چایی و صبحانه خود در کنار سد صرف کردند . 

برنامه امروز که از ساعت 6 صبح شروع شد تا 10:30 قبل از ظهر طول کشید و بعد از آن با مینی بوس به سمت بردسکن برگشتیم ، ضمن آنکه جای بچه های غایبِ گروه خالی بود . 

از برنامه این هفته 25 تصویر زیبا را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع شود . به علت اینکه تعداد عکسها زیاد است ، برای مشاهده آنها باید کمی صبر کنید تا تصاویر لود شود و شما از دیدن آنها لذت ببرید ...


برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

تشکر گروه کوهنوردی دوستدران طبیعت از ماهنامه دیار ترشیز

ماهنامه دیار ترشیز ، یک ماهنامه اجتماعی - خانوادگی در شهرستان بردسکن می باشد که تازه به جمع نشریات شهرمان اضافه شده است . این نشریه در سومین چاپ خود که در اواخر اسفندماه سال 1394 به چاپ رسیده بود ، عکسی از گروه کوهنوردی و طبیعت گردی دوستداران طبیعت بردسکن را منتشر کرد که این کار برای اولین بار در بین نشریات بردسکن در حمایت از یک گروه کوهنوردی انجام داده شد . گروه کوهنوردی و طبیعت گردی دوستداران طبیعت شهرستان بردسکن ، تشکر و قدردانی خود را از ماهنامه خوبِ دیار ترشیز و شخص جناب قنبری اعلام می دارد و برای این نشریه خوب در سال جدید آرزوی موفقیت و پیشرفت بیش از پیش را از درگاه خداوند متعال خواستاریم . 


عکسی که از گروه دوستداران طبیعت بردسکن در صفحه " عکس و مکث " ماهنامه دیار ترشیز به چاپ رسید ...

دوستداران طبیعت ، اقدام به پاکسازی طبیعت کردند

گروه کوهنوردی و طبیعت گردی دوستداران طبیعت ، بمناسبت فرا رسیدن روز طبیعت و گرامی داشتن این روز ، علاوه بر انجام فعالیت کوهنوردی خود ، اقدام به پاکسازی و جمع آوری زباله ها از طبیعت کردند . گروه دوستداران طبیعت یک گروه فعال در امر کوهنوردی و طبیعت گردی در استان خراسان رضوی - شهرستان بردسکن نیز می باشد که صبح های جمعه به دلِ طبیعت و کوه می زنند و برنامه نیم روزه خود را که از صبحِ زود آغاز می شود و تا قبل از ظهر ادامه دارد را برگزار می کنند . 

پوستری بمناسبت " روز طبیعت " از سوی دوستداران طبیعت بردسکن طراحی شده است که دیدن آن خالی از لطف نیست ...

بر وری پوستر کلیک کنید تا با کیفیت بالا نمایش داده شود ...


طبیعت ، سطلِ زباله نیست         طبیعت ، بدونِ زباله زیباست .

دره ارغوان - روستای علی آباد کشمر

با عرض سلام و خداقوّت خدمت دوستان عزیز 

اولین برنامه طبیعت گردی گروه دوستداران طبیعت بردسکن در سال 1395 صبح امروز ( پنج شنبه 12 فروردین 95 ) در طبیعت زیبای درّه ارغوان برگزار شد . درّه ارغوان در فاصله ی 8 کیلومتری شمال روستای علی آباد کشمر و در فاصله 18 کیلومتری شمال شرقی شهرستان بردسکن واقع شده است . درّه ارغوان به دلیل وجود درختچه های ارغوان و گلهای صورتی رنگِ ارغوان به این نام معروف می باشد . بهترین فصل برای دیدن طبیعت زیبای درّه ارغوان ، فروردین ماه می باشد .


ماجرای اولین برنامه گروه دوستداران طبیعت در سال 95 را در ادامه مطلب بخوانید ...

به وبلاگ گروه کوهنوردی و طبیعت گردی دوستداران طبیعت بردسکن ( خراسان رضوی ) خوش آمدید .
Designed By Erfan Powered by Bayan