گروه کوهنوردی دوستداران طبیعت بردسکن

دوستی با طبیعت = شادابی و سلامت

سد دهان قلعه

با عرض سلام و خداقوّت خدمت دوستان عزیز 

برنامه این هفته گروه کوهنوردی دوستداران طبیعت بردسکن ، طبیعت گردی در اطراف سد دهان قلعه 


دومین برنامه دوستداران طبیعت بردسکن در سال 95 ، به پیاده روی و طبیعت گردی در اطراف سد دهان قلعه اختصاص یافت . 

صبح جمعه ساعت 6 صبح و با تعداد 15 نفر و یک دستگاه مینی بوس به طرف روستای دهان قلعه در 35 کیلومتری غرب شهرستان بردسکن حرکت کردیم . روستای دهان قلعه در بین شهر انابد و روستای درونه قرار دارد . 

به دلیل خشکسالی های اخیر و نبود بارندگی در منطقه بردسکن ، به سد دهان قلعه هم اثر گذاشته بود و عمق آب در داخل سد دهان قلعه بسیار پایین و در واقع آب در این سد فرو نشسته است . ضمن آنکه با فرا رسیدن فصل بهار ، پرندگان مختلف و زیبایی به سد دهان قلعه کوچ کرده بودند که دیدن این پرندگان بر روی آب بسیار لذت بخش است . 

بچه های گروه توانستند مسیر سد تا روستای دهان قلعه و از آنجا تا روستای چشمه حاج سلیمان را پیاده روی کنند و از مسیر پشت سد ، به قسمت جلوی سد دهان قلعه آمدند و ضمن اطراق و استراحت ، چایی و صبحانه خود در کنار سد صرف کردند . 

برنامه امروز که از ساعت 6 صبح شروع شد تا 10:30 قبل از ظهر طول کشید و بعد از آن با مینی بوس به سمت بردسکن برگشتیم ، ضمن آنکه جای بچه های غایبِ گروه خالی بود . 

از برنامه این هفته 25 تصویر زیبا را آماده کرده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان واقع شود . به علت اینکه تعداد عکسها زیاد است ، برای مشاهده آنها باید کمی صبر کنید تا تصاویر لود شود و شما از دیدن آنها لذت ببرید ...


برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

برای شما 


با آرزوی موفقیت و تندرستی برای شما عزیزان . 



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
به وبلاگ گروه کوهنوردی و طبیعت گردی دوستداران طبیعت بردسکن ( خراسان رضوی ) خوش آمدید .
Designed By Erfan Powered by Bayan